Հայրենագիտության առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում

Խաչատրյան ազգանման ծագումի մասին

Խաչատրյան ազգանունը առաջացել է Խաչատուր անունից, որը նշանակում է խաչի տված կամ խաչից տրված:

Սեփտեմբեր

Կոմիտաս Վարդապետի մաին

Հայաստանը իմ աչքերով

Հայրենագիտություն

Հոկտեմբեր

Նոյեմբեր

Որդան կարմիր

Մագաղաթ

Հայաստանը տաս տարի առաջ

Գրիգոր Լուսավորիչ և Մովսես Խորենացի

Դեկտեմբեր

Դիցաբանություն. Հայ հեթանոս աստվածներ

Ես չունեմ հոկտեմբերից նյութ որովհետև եղել եմ հիվանդ: Ու, որովհետև տեղափոխվել էի հեռու նոր տուն:

Ինձ շատ է դուր եկել հայրենագիտությունը, որովհետև ամեն օր իմանում ենք նոր բան օրինակ՝ Որդան կարմիրը կամ Մագաղաթը նաև հայրենագիտությունը օգնում է դառնալ խելացի: Մենք նաև գնում ենք ճամփորդությունների ու տարբեր հավես բաներ անում: Ես շատ եմ սիրում հայրենագիտությունը:

Published by

aregkachatryan

Բարև ձեզ, ես Արեգ Խաչատրյանն եմ։ Ես սիրում եմ նկարել, խաղալ ընկերներիս հետ և գնալ դպրոց։ Ես շատ ընկերասեր եմ և շատ եմ սիրում իմ ընկերներին։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով