Հայրենագիտության ուսումնական երրորդ հաշվետվություն

Հայրենագիտության բաժնի հղումը

Ես սիրում եմ հայրենագիտությունը: Իմ ամենասիրելի դասը Արշակուննիներն է: Իմ ամենասիրելի ճամփորդությունը Արատեսն է: Ես կուզենայի սարերի մասին պատմեինք:

Փետրվար

Հայկ և Բել

Առասպելներ բնության երևույթների մասին

Տեառնընդառաջ

Հայ և հունական աստվածներ

Մարտ

Տորք Անգեղի հուշարձան

Առասպել Տորք Անգեղի մասին

Ապրիլ

Արատես վանք

Զորած եկեղեցի

Մենուայի ջրանցք

Ժողովուրդ, արքաներ, հերոսներ

Զատիկ

Ծառզարդար

«Ուսումնական գարուն» նախագիծ

Մայիս

Արատես

Առասպել Տորք Անգեղի մասին

Առասպել գամված Արտավազդի մասին

Բագրատունիներ

Կոնդ

Արշակունիներ

Նախաճամփորդական աշխատանք

Արտաշես և Սաթենիկ

ԱՐՏԱՇԵՍՅԱՆՆԵՐ

Ես ունեմ 45 նյութ

Published by

aregkachatryan

Բարև ձեզ, ես Արեգ Խաչատրյանն եմ։ Ես սիրում եմ նկարել, խաղալ ընկերներիս հետ և գնալ դպրոց։ Ես շատ ընկերասեր եմ և շատ եմ սիրում իմ ընկերներին։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով