Վատ ընկերը

(Իմ ամենասիրելի ստեղծագործությունը)

Ընթերցանությունը մեզ շատ նոր ու հետաքրքիր գիտելիքներ է տալիս: Ես շատ եմ սիրում ընթերցել, որովհետև ես շատ բան եմ սովորում, նաև շատ հետաքրքիր է: Ես ընթերցել եմ շատ հեքիաթներ, առակներ, բանաստեղծություններ և ամենաշատը ինձ դուր է եկել «Վատ ընկերը» ստեղծագործությունը: Այն սովորեցնում է չզրպարտել, հարգել բոլորին: Գայլը, որը զրպարտել էր աղվեսին, վերջում ստանում է իրեն արժանի պատիժը: Իսկ աղվեսը, ինչպես միշտ, խորամանկ գտնվեց: Ես խորհուրդ եմ տալիս կարդալ այս ստեղծագործությունը, որովհետև այն սովորեցնում է լինել ազնիվ, բարի և հարգալից:

Published by

aregkachatryan

Բարև ձեզ, ես Արեգ Խաչատրյանն եմ։ Ես սիրում եմ նկարել, խաղալ ընկերներիս հետ և գնալ դպրոց։ Ես շատ ընկերասեր եմ և շատ եմ սիրում իմ ընկերներին։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով