Այց կետրոնական բանկ

Մենք դասարանով ընկեր Գրետայի և ընկեր Սոնայի հետ, գնացել էինք կետրոնական բանկ, հետո մենք մտանք առաջին սենյակ, որտեղ էին ամենահին մետաղադրամները Այտեղ մենք իմացանք, որ առաջ մետաղադրամի տեղը փոխանակվում էին կաթով, քարով, մսով և այլն: Հետո ասացին որ տարիներ անց մարդիրկ սկսեցին տեղափոխվել աղով ու պղնձով, և մտածեցին, որ պետք է ինչոր բան, որ չփչանա և պատրաստեցին մետաղադրամ: Երկրորրդ սենյակում մեզ ցույց տվեցին ինպես էին պատրաստում մետաղադրամը, իսկ երրորդ սենյակում ցույց տվեցին, ինչպես է կարելի իմանալ փողը իսկական է թէ ոչ: Դրանից հետո նայեցինք ֆիլմ ինչպես է Գերմանիաում պատրաստվում փողը, հետո գնացինք Անգլյական այգի այնտեղ ճաշեցինք և գնացինք տուն: Ինձ շատ դուր եկավ մեր այցելությունը կետրոնական բանկ:




Published by

aregkachatryan

Բարև ձեզ, ես Արեգ Խաչատրյանն եմ։ Ես սիրում եմ նկարել, խաղալ ընկերներիս հետ և գնալ դպրոց։ Ես շատ ընկերասեր եմ և շատ եմ սիրում իմ ընկերներին։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով