Ինքնաստուգում

Опубликовано 31 Окт 2023

1. Որտե՞ղ է գտնվում Հայկական լեռնաշխարհը:
Առաջավոր Ասիայում
2.Որտե՞ղ է գտնվում Հայաստանի Հանրապետությունը:
Անդրկովկասի հարավում

3.Ո՞ր լեռն է գտնվում Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական մասում։

Արագած

4.Թվարկեք մեր երկրով հոսող գետերը:
Հրազդան, Արաքս, Որոտան, Դեբեդ, Ախուրյան, Աղստև, Ազատ, Փամբակ:

5.Ի՞նչ օգտակար հանածոներով է հարուստ Հայաստանի ընդերքը:
Պղինձ, արծաթ, երկաթ

6. Ի՞նչ գիտեք Հայաստանի շինանյություների մասին։
Հայաստանի շենքերը կառուցված է- Տուֆ, բազալտ, գրանիտ, մարմար

7. Թվարկեք Հայաստանի խոշոր քաղաքները, դրանց բնորոշ ի՞նչ առանձնահատկություններ կարող եք նշել:
Երևան, Գյումրի, Վանաձոր, Սպիտակ, Իջևան
Երևանը Հայաստանի մայրաքաղաքն է:
Գյոււմրին Հայաստանի երկրորդ քաղաքն է:
Սպիտակում տեղի է ունեցել մեծ երկրաշարժ:
8. Թվարկեք Հայաստանի Հանրապետության մարզերը։
Լոռի, Արարատ, Արմավիր, Արագածոտն, Կոտայք, Շիրակ, Տավուշ Սյունիք, Վայոց ձոր, Գեղարքունիք

9. Ո՞ր մարզն է, որ սահման չունի հարևան երկրների հետ:
Կոտայք

10. Որ մարզն է որ ունի համանուն մարզկենտրոն։
Արմավիր

11. Թվարկեք Հայաստանի Հանրապետության հարևան երկրները։
Իրան, Ադրբեջան, Թուրքիա, Վրաստան

12. Ի՞նչ է դարը։
Մեկ դարը հարյուր տարի է:

13. Ի՞նչու են 5-րդ դարը համարում Ոսկեդար։
5-րդ դարը համարում է Ոսկեդար, որովհետև հինգերորդ դարում ստեղծվել են տառերը:

14. Ո՞ր թվականին է եղել գրերի գյուտը։
Չորս հարյուր հինգ

15. Ո՞ր գիրքն է առաջինը թարգմանվել հայերեն։
Աստվածաշունչ

Published by

aregkachatryan

Բարև ձեզ, ես Արեգ Խաչատրյանն եմ։ Ես սիրում եմ նկարել, խաղալ ընկերներիս հետ և գնալ դպրոց։ Ես շատ ընկերասեր եմ և շատ եմ սիրում իմ ընկերներին։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով